Država pomogla Šolakovo carstvo?

Država pomogla Šolakovo carstvo?

BEOGRAD - Sukob TV operatera "Supernova" i "Junajted medije" otkrila je mnoštvo detalja o tome koliko su država Srbija i njene nadležne institucije grešile prilikom formiranja zakonskog okvira za emitovanje kablovskih televizija, pišu danas "Večernje novosti".

Beogradski dnevnik navodi da je, istražujući odnose u ovom biznisu, došao do detalja koji nedvosmisleno ukazuju na to da je zakonski okvir, isto kao i postupci države, išao jedino u korist najveće kompanije, SBB, koja je, kao i "Junajted medija", deo "Junajted grupe", kojoj predsedava biznismen Dragan Šolak."Novosti" dodaju i da stručnjaci s kojima su kontaktirali kažu da ni sam Šolak ne bi za sebe bolje napisao pravila.S druge strane, "Junajted" je, umesto da pokuša da pronađe kompromis, izašao s javnom ponudom da "Telekom" preuzme, kako pišu ...
Pročitajte čitavu vest na RTV
Povezane vesti
Više o...