Dveri: Obradović dobio spor protiv Informera

Dveri: Obradović dobio spor protiv Informera

Foto: Beta/Milan Obradović Pokret Dveri saopštio je danas da je Viši sud u Beogradu prvostepenom presudom obavezao dnevni list Informer i njegovog glavnog urednika da isplate lideru tog pokreta Bošku Obradoviću 100.000 dinara na ime povrede ugleda i časti i 44.800 dinara na ime troškova postupka.

Kako se navodi, presuda je doneta zbog objavljivanja lažnih informacija i video snimaka da je Boško Obradović vozio 200 kilometra na sat pod rotacijom."Snimak koji je objavljen je notorna laž što čak ni urednik Informera nije negirao na suđenju. Očigledno je da odštete od 100.000 dinara ne odvraćuju režimske tabloide u izmišljanju laži protiv opozicije već se samo ohrabruju da nastave sa istom praksom. Njima se jednostavno isplati da budu batina vlasti protiv opozicije za šta su nagrađeni stostruko većim ...
Pročitajte čitavu vest na NoviMagazin
Povezane vesti

Izvor: Poznati